• تاریخ انتشار : // - 15:00
  • تعداد بازدید خبر : 17
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

تشریح اثرات مثبت سامانه 136 سازمان بازرسی در رسیدگی و رفع مشکلات مردم از دستگاه‌های اجرایی در استان اردبیل

با حضور بازرس کل قضایی استان نخستین نشست آموزشی و نحوه ثبت شکایات مردمی در سامانه بازرسی کل استان در سال 1404 با حضور مسئولان این سامانه در دستگاه‌های اجرایی استان به میزبانی بازرسی کل استان اردبیل برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان اردبیل، در این دوره که بیش از ۵۰ نفر از مسئولان سامانه رسیدگی به شکایات حضور داشتند در ابتدا علی رمضان‌پور بازرس‌کل قضایی استان با اشاره به رسالت اصلی و اهداف بلند سازمان بازرسی وجود سامانه 136سازمان بازرسی را پل ارتباطی و حلقه وصل بین مردم با سازمان جهت ارائه گزارش‌ها، شکایات و انتقاد و پیشنهادات عنوان کرد.

وی گفت: بازرسی‌کل استان اردبیل با تمام توان و موشکافانه به بررسی تمام شکایات واصله در موضوعات مختلف در چارچوب قانون می‌پردازد و تا حصول نتیجه پیگیر موضوع می‌باشد.

در ادامه این نشست آموزشی جدیدترین روش‌های استفاده از سامانه بصورت عملی و سیستمی به اطلاع حاضرین رسید و در پایان از ۵ نفر از مسئولان دستگاه‌های اجرایی که در سامانه ثبت شکایات همکاری و دقت لازم را با بازرسی‌کل استان داشتند تجلیل بعمل آمد.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -  -  -